Laatste week in NL - Reisverslag uit Delft, Nederland van Yael Engbers - WaarBenJij.nu Laatste week in NL - Reisverslag uit Delft, Nederland van Yael Engbers - WaarBenJij.nu

Laatste week in NL

Door: Yael

Blijf op de hoogte en volg Yael

13 Oktober 2015 | Nederland, Delft

OEF, het is bijna zover!
Komende zaterdag om 9 uur vlieg ik voor zeven maanden weg uit ons kikker landje :).
Vandaag heeft mijn inpakstress de huiskamer over genomen en nu bereid ik me voor op mijn laatste daagjes in Utrecht om nog wat vrienden te zien en goed te borrelen :).
Komende zeven maanden zal ik PROBEREN om mijn mooie avonturen hier op te schrijven zodat de mensen die dat willen mij een beetje kunnen volgen.
Voor nu heb ik niet zo veel te zeggen behalve dat ik er enorm veel zin in heb!

Liefs

• 25 Oktober 2015 - 22:09

Gert Engbers :

Dag Yael,

Ik hoop dat je nu eindelijk mag vliegen.
    Groeten pap.

• 10 December 2015 - 17:25

Adri Wijmans:

Hoi Yael,
    mooi verslag. Spannend al die bijzondere belevingen en kennismakingen.